2021. április 20., kedd

Rajz Réka nénivel: Anyák napja - Tenyérlenyomat virágok

Kedves Gyerekek! 



Ma mindenkit várok 13:00-kor Teamsen! Megbeszéljük a mai feladatot. 


Hamarosan itt az Anyák napja (május 2., vasárnap)! 🌷🌸🌹🌺🌻🌼
Ezért arra gondoltam, hogy elkezdünk rá készülni. Egy igazi csemegét hoztam és azért gondoltam, hogy jó ötlet lenne, mert az én Anyukám  is imádta, amikor ilyet adtam neki ajándékba. 

(Természetesen, ha ilyenkor a nagyit, keresztanyut, nagygnénit stb. is megköszöntitek Anyák napján, nekik is készíthettek egy ilyet. Biztos örülni fognak neki. 😊)

Anyák napi ajándék: Tenyérlenyomat virágok
Beadási határidő: 2021.04.28. szerda 16:00 
Beadás helye: messenger /e-mail : kovacs.emese.reka@vargatamas.hu 

Készítsetek Anyának/Nagyinak/Keresztanyunak tenyérlenyomat csokrot!

Segítségül ezt a videót hoztam. Az alkotásba bevonhatjátok Apát vagy a tesótok is! 😁

Virágok elkészítése - link

Ha nem jelenik meg valakinek a videó, írjatok és elküldöm külön is. 




Vagy ha valakinek ez a változat jobban tetszik, ezt is csinálhatjátok! 





Ne feledjétek, elsősorban ezt Nekik készítitek! De el kell küldenetek nekem is. Jövőhéten online órán arról fogunk beszélni, hogy ki hogy áll a kupon készítéssel. 



Jó munkát! 

Réka néni ✨

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése